• Reklamacje i zwroty

Zwroty i reklamacje

Odstąpienie od umowy

Jeśli jesteś tzw. kupującym uprzywilejowanym, a więc:

A) konsumentem
albo
B) osobą fizyczną, dla której umowa zawarta z nami jest bezpośrednio związana z Twoją działalnością gospodarczą, ale nie ma dla Ciebie charakteru zawodowego –

co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

👉 Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie np. mailowo na adres: info@cardszone.pl.
👉 Masz na to 14 dni od momentu, gdy Ty (lub wskazana przez Ciebie osoba trzecia inna niż przewoźnik) objęła towar w posiadanie.
👉 W przypadku zamówienia kilku towarów dostarczanych osobno – termin liczy się od momentu otrzymania ostatniego produktu z zamówienia.

Aby zachować termin wystarczy, że wyślesz oświadczenie przed jego upływem.

Zwrot towaru odeślij na adres:
ul. Inżynierów 16/4
05-270 Marki

Nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.

Zwrot płatności otrzymasz niezwłocznie – maksymalnie w ciągu 14 dni od momentu, gdy otrzymamy Twoje oświadczenie o odstąpieniu od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem środków do czasu otrzymania zwracanego towaru lub potwierdzenia jego odesłania – w zależności od tego, co nastąpi wcześniej.

Kiedy nie możesz odstąpić od umowy?

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje m.in. w przypadku:

  • towarów wyprodukowanych według Twojej specyfikacji lub służących zaspokojeniu indywidualnych potrzeb,

  • produktów szybko psujących się lub z krótkim terminem przydatności do użycia,

  • towarów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu nie można zwrócić ze względów higienicznych lub zdrowotnych,

  • nagrań dźwiękowych, wizualnych lub programów komputerowych dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, jeśli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

Szczegółowe zasady odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.


Reklamacje

Jeśli otrzymany towar nie jest zgodny z umową, masz prawo złożyć reklamację.

👉 Reklamację możesz zgłosić:

  • mailowo: info@cardszone.pl,

  • lub pisemnie na adres: ul. Inżynierów 16/4, 05-270 Marki.

Odpowiadamy za brak zgodności towaru z umową, który istniał w chwili dostarczenia produktu i ujawnił się w ciągu 2 lat od tej chwili.

Na podstawie ustawy o prawach konsumenta możesz żądać:

  • wymiany towaru,

  • naprawy towaru.

W określonych sytuacjach przysługuje Ci także prawo do:

  • obniżenia ceny,

  • odstąpienia od umowy.

Szczegółowe informacje na temat procedury reklamacyjnej znajdziesz w naszym Regulaminie sklepu.